Lokalizacja: Cuijk
Start pracy: 2025-03-16
Stawka: 14.06 € za godzinę
WhatsApp: Skontaktuj się przez Whatsapp (j. polski)
Dla par: Nie
Jako pracownik logistyki będziesz pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-17:00. W przypadku nadgodzin otrzymasz wynagrodzenie w wysokości 135%.
Praca odbywa się w normalnych temperaturach, w przyjaznym i uporządkowanym środowisku
Obowiązki:
– Rozpakowywanie i/lub sortowanie przychodzących towarów (odzież)
– Pakowanie i przygotowywanie zamówień do wysyłki
– Zarządzanie zapasami i ich inwentaryzacja
– Prowadzenie dokumentacji administracyjnej
– Kontrola jakości i ilości przyjmowanych towarów
– Zgłaszanie ewentualnych błędów lub opóźnień
– Utrzymywanie czystości i porządku w magazynie
– Zaopatrywanie maszyn przy użyciu wózka EPT i/lub wózka widłowego
– Wynagrodzenie 14,06 EU brutto/h, cotygodniowo przelewane na Twoje konto
– Ubezpieczenie zdrowotne w cenie €39,35 tygodniowo
– Zakwaterowanie firmowe zgodne z certyfikatem SNF w cenie €119 tygodniowo (pokoje dwuosobowe)
– Możliwość rozpoczęcia kursu języka holenderskiego
– Opiekę koordynatora
– Dostęp do portalu pracowniczego (który zawiera Twoje umowy, dokumenty, paski wypłat, roczne zestawienia zarobków, itp.)
– Bezpłatny transport do pracy samochodem lub rowerem tradycyjnym. W przypadku roweru elektrycznego – koszt 6€/ tydzień
– Organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub możliwość skorzystania z odroczonej płatności za bilet (PayPo)
Co dalej?
– Skontaktuj się z nami: https://abpraca.pl/kontakt/
– Prześlij CV na rekrutacja@abpraca.pl
– Posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
– Certyfikat VCA (mile widziany – w przeciwnym razie należy go uzyskać po przyjeździe)
– Posiadasz certyfikat na wózek widłowy – warunek konieczny
– Posiadasz certyfikat EPT – mile widziany
– Masz doświadczenie w pracy w magazynie – mile widziane