Lokalizacja: Vianen Ut
Start pracy: 2025-06-29
Stawka: 16.2 € za godzinę
Dla par: Nie
Jako Pracownik Logistyki będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie i dystrybucję towarów, zbieranie części do zamówień i przygotowywanie ich do wysyłki. Będziesz ściśle współpracować z kolegami, aby wszystko przebiegało sprawnie.
Typowy dzień pracy zaczyna się od sprawdzenia przychodzących dostaw i rejestrowania ich w naszym systemie. Następnie przystępujesz do zbierania zamówionych części i dbasz o to, aby były one prawidłowo zapakowane i wysłane. Kończysz dzień, dbając o to, aby magazyn był czysty i uporządkowany.
– Wynagrodzenie 16,20 EU brutto/h, cotygodniowo przelewane na Twoje konto
– Ubezpieczenie zdrowotne w cenie €39,35 tygodniowo
– Zakwaterowanie firmowe zgodne z certyfikatem SNF w cenie €119 tygodniowo (pokoje dwuosobowe)
– Możliwość rozpoczęcia kursu języka holenderskiego
– Opiekę koordynatora
– Dostęp do portalu pracowniczego (który zawiera Twoje umowy, dokumenty, paski wypłat, roczne zestawienia zarobków, itp.)
– Bezpłatny transport do pracy samochodem lub rowerem tradycyjnym. W przypadku roweru elektrycznego – koszt 6€/ tydzień
– Organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub możliwość skorzystania z odroczonej płatności za bilet (PayPo)
Co dalej?
– Skontaktuj się z nami: https://abpraca.pl/kontakt/
– Prześlij CV na rekrutacja@abpraca.pl
– Posiadasz doświadczenie i/lub wykształcenie logistyczne.
– Posiadasz ważne uprawnienia na wózki widłowe.
– Posiadasz umiejętności obsługi komputera, zwłaszcza MS Office.
– Umiejętności techniczne będą dodatkowym atutem.