ORDER PICKER – ZAMÓWIENIA INTERNETOWE (M/K)

ORDER PICKER – ZAMÓWIENIA INTERNETOWE (M/K)

miejsce pracy: Gorinchem, Moleenarsgraaf

  • termin rozpoczęcia: 11-11-2024
  • wynagrodzenie: 13,68 Euro brutto/h + dodatki zmianowe
  • minimalny okres: 3 miesiące

ORDER PICKER – ZAMÓWIENIA INTERNETOWE (M/K)

Dla naszego Klienta poszukujemy pracowników magazynowych:

ORDER PICKER – ZAMÓWIENIA INTERNETOWE (M/K)
Miejsce pracy: Gorinchem, Moleenarsgraaf
Stawka:
13,68 Euro brutto/h + dodatki zmianowe

Start pracy: trzy terminy – 11.11.2024, 18.11.2024

 Na czym polega praca:
– Dla naszego Klienta, właściciela sieci magazynów na terenie całej Holandii – poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako order picker
– Magazyn zajmuje się realizacją zamówień internetowych
– Do Twoich zadań należeć będzie kompletowanie zamówień z użyciem skanera, sortowanie oraz wkładanie produktów do odpowiednich kontenerów.
– Produkty, które kompletujesz to m. in. torby, pościele, poduszki, kosmetyki, ubrania

Warunki pracy:
– Praca w systemie dwuzmianowym (zmiana poranna oraz popołudniowa)
– Praca w temperaturze około 18°C w magazynie
– Praca na okres około 3 miesięcy (do końca stycznia) – po zakończeniu projektu możliwość przejścia na inne oferty pracy

Czego oczekujemy:
– Komunikatywnej znajomości j.angielskiego
– Mile widziane doświadczenie na w/w stanowisku

Co oferujemy:
– Wynagrodzenie 13,68 EU brutto/h + 10% dodatku zmianowego (do drugiej zmiany) = 15,05 EU brutto/h (obowiązują stawki wiekowe do 21 r.ż.), cotygodniowo przelewane na Twoje konto
– Dodatki lojalnościowe: po przepracowaniu 240h otrzymuje się dodatek lojalnościowy 0,30 € centów do każdej przepracowanej godziny, po przepracowaniu kolejnych 60 dni otrzymuje się podwyżkę o kolejne 0,30 € centów
– Ubezpieczenie zdrowotne w cenie €36,85 tygodniowo
– Zakwaterowanie firmowe zgodne z certyfikatem SNF w cenie €119 tygodniowo (pokoje dwuosobowe) lub €134 za pokój jednoosobowy
– Możliwość rozpoczęcia kursu języka holenderskiego
– Opiekę koordynatora
– Dostęp do portalu pracowniczego (który zawiera Twoje umowy, dokumenty, paski wypłat, roczne zestawienia zarobków, itp.)
– Bezpłatny transport do pracy (samochodem lub rowerem)
– Organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub możliwość skorzystania z odroczonej płatności za bilet (PayPo)

Co dalej?
– Skontaktuj się z nami: https://abpraca.pl/kontakt/
– Prześlij CV na rekrutacja@abpraca.pl

Zapraszamy do kontaktu ze swoim oddziałem w dniach:
poniedziałek- piątek w godzinach 9.00-17.00

ul. Zesłańców Sybiru 2
T: 697 831 697
T: 721 937 222
lublin@abpraca.pl

Ul. Bernardyńska 3
T: 786 010 842
T: 786 056 214
T: 786 056 210
rzeszow@abpraca.pl

ul. Kołłątaja 15/2
T: 605 148 444
T: 577 185 333
opole@abpraca.pl

ul. Jagiellońska 103/309
T: 603 567 915
T: 603 562 143
bydgoszcz@abpraca.pl

ul. Okrzei 32/9 (parter)
T: 667 713 111
T: 575 569 444
kielce@abpraca.pl

Oferta Pracy Tymczasowej

Chcesz aplikować na naszą ofertę pracy? W linku poniżej znajdziesz wszystkie informacje na temat tego, kto i w jakim celu będzie przetwarzać Twoje dane osobowe.

Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych

Aplikuj na to stanowisko

Aplikuj