ORDER PICKER W HOLANDII (M/K)
Poszkujemy order picker’ów do magazynu, który zajmuje się realizacją zamówień internetowych:
Dla naszego Klienta – właściciela sieci magazynów na terenie całej Holandii – poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako order picker. Magazyn zajmuje się realizacją zamówień internetowych. Do Twoich zadań należeć będzie kompletowanie zamówień z użyciem skanera, sortowanie oraz wkładanie produktów do odpowiednich kontenerów. Produkty, które kompletujesz to m. in. torby, pościele, poduszki, kosmetyki, ubrania. Na tym magazynie będziesz pracować również na innych działach: inbound, outbound lub dział zwrotów. Praca odbywa się w systemie dwuzmianowym (zmiana poranna oraz popołudniowa) – również w soboty. Osoby zainteresowane podjęciem pracy powinny mieć na uwadze, że w okresie świątecznym nie będzie możliwości wzięcia urlopu – to stanowi warunek zatrudnienia.
Zyskujesz:
– wynagrodzenie: 13,68 EU brutto/h + 10% dodatku zmianowego = 15,05 EU brutto/h (obowiązują stawki wiekowe do 21 r.ż.), cotygodniowo przelewane na Twoje konto
– atrakcyjne dodatki lojalnościowe – po 240 przepracowanych godzinach 0,30 EU więcej za godzinę oraz po przepracowaniu 480 godzin kolejne dodatkowe 0,30 EU więcej za godzinę
– wypłaty w walucie Euro, cotygodniowo przelewane na Twoje konto
– dodatek wakacyjny 8,73% dochodów brutto – naliczane od godz. podstawowych
Co zapewniamy:
– pełny zdalny proces rekrutacji
– możliwość rozpoczęcia kursu nauki j. holenderskiego
– dostęp do platformy internetowej umożliwiającej wgląd do dokumentów tj. kontraktów, odcinków wypłat, Jaaropgaafu
– profesjonalną obsługę przed wyjazdem (m.in. komplet informacji, umowa kierująca, pomoc w organizacji transportu)
– opiekę koordynatora w miejscu pracy
– w pełni wyposażone zakwaterowanie (pokoje dwuosobowe) zgodne z certyfikatem SNF z darmowym WiFi (119,00 EU tygodniowo) oraz ubezpieczenie zdrowotne (36,85 EU tygodniowo)
– zapewniony codzienny dojazd do miejsca pracy (samochodem lub rowerem)
– zapewniamy odpowiednią odzież i obuwie ochronne jeżeli wymaga tego Twoje stanowisko
– organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub skorzystanie z oferty przejazdu kredytowanego
Jak aplikować:
– wyślij wstępne zgłoszenie korzystając z formularza: https://rejestracja.abpraca.pl/ oddzwonimy do Ciebie ze szczegółowymi informacjami
– posiadasz CV? świetnie! prześlij je na rekrutacja@abpraca.pl, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą
– zgłoś się bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów (dane poniżej)
– skorzystaj z opcji CallBack na naszej stronie www.abpraca.pl i zamów połączenie na wybrany przez Ciebie termin
Zapraszamy do kontaktu ze swoim oddziałem w dniach:
poniedziałek- piątek w godzinach 9.00-17.00
Oferta Pracy Tymczasowej
© 2017 AB Job Service |
projekt i wykonanie: itDesk